Wanadoo PROBLEM AGAIN!!!!

If your having problems installing or playing Silkroad Online, please post here. Includes general computer health and technical problems.
Post Reply
User avatar
nbarten
New Member
Posts: 32
Joined: Sun Apr 09, 2006 4:18 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands

Wanadoo PROBLEM AGAIN!!!!

Post by nbarten »

What is THIS@!!!! The problem was solved.... and right now (15:15 Holland) the server got disconnected at silkroad... but it wasnt silkroads problem.

Wanadoo has again the problem of connecting to some servers!

http://www4.wanadoo.nl/meldingen/index.html#0

I'm now thinking: how can they get the same problem again after it is fixed? Is it just they do it sometimes to stop people from playing mmorpgs?

DAMN U WANADOO!

:banghead: :banghead: :banghead:
Big Fan of Bleach! :D

User avatar
woutR
Elite Member
Posts: 5573
Joined: Wed Feb 08, 2006 5:20 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands
Contact:

Post by woutR »

yup yup , they wanna ruin our weekends again
Image

<< :giveup:>>

User avatar
XMoshe
Ex-Staff
Posts: 17293
Joined: Sun Apr 09, 2006 10:13 am
Location: Ghosting around

Post by XMoshe »

yea, goddammit stupid wanadoo
i was very very happy i could play it again and now :shock:
worst part...tomorrow (friday), i'll be home around 12:30. lot of sro but now it wont work-_-

BTW het is helemaal kut nu dat paas evenement is, konden we mooi eitjes verzamelen-_-, maar ze hebben dit eerder opgelost dus het moet deze x toch 300x sneller gaan onie :? :?

User avatar
nbarten
New Member
Posts: 32
Joined: Sun Apr 09, 2006 4:18 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands

Post by nbarten »

ja, maar als ze het eerder al opgelost hebben, hoe kan het in vredesnaam dan dat het weer zo is????
Big Fan of Bleach! :D

User avatar
woutR
Elite Member
Posts: 5573
Joined: Wed Feb 08, 2006 5:20 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands
Contact:

Post by woutR »

0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT
Image

<< :giveup:>>

User avatar
XMoshe
Ex-Staff
Posts: 17293
Joined: Sun Apr 09, 2006 10:13 am
Location: Ghosting around

Post by XMoshe »

woutR wrote:0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT


KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:|

User avatar
nbarten
New Member
Posts: 32
Joined: Sun Apr 09, 2006 4:18 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands

Post by nbarten »

XMoshe wrote:
woutR wrote:0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT


KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:|


uhm volgens mij moet je die 'message' van wouter niet al te letterlijk nemen... Je zou dat verhaal te horen KUNNEN krijgen. Maar ja, hij heeft gelijk hoor, ze zijn daar zo sloom. 1) Hoe kan het dat ze dezelfde fout krijgen? 2) Ze weten dan nu toch hoe ze dat moeten fixen?? Moet toch sneller kunnen. Hopelijk zaterdag weer spelen (minimum bij wana-niet-do is 2 dagen denk ik)
Big Fan of Bleach! :D

User avatar
nbarten
New Member
Posts: 32
Joined: Sun Apr 09, 2006 4:18 pm
Quick Reply: Yes
Location: Netherlands

Post by nbarten »

Problem solved! YESYESYES (they are faster now, they are improving :D)
Big Fan of Bleach! :D

User avatar
XMoshe
Ex-Staff
Posts: 17293
Joined: Sun Apr 09, 2006 10:13 am
Location: Ghosting around

Post by XMoshe »

nbarten wrote:
XMoshe wrote:
woutR wrote:0900-0156 is hun helpdesk nummer bel maar eens op. Je zult waarschijnlijk te horen krijgen : ' We werken er zo snel als mogelijk aan , tot dan zult u geduld moeten hebben , gelukkig heeft u nog wel internet ' ' Wanneer is het gefixed ? ' ' het is heel erg gecompliceerd hoor ! Een bovendien is het pasen , waarschijnlijk volgende week dinsdag , net als uw 4 daags weekend is afgelopen en er eindelijk iemand de stekker er weer in doet. Een prettige dag verder ' TUUUT TUUUT


KANKER, dinsdag pas, en wilde het hele weekend flink gaan ranken:|


uhm volgens mij moet je die 'message' van wouter niet al te letterlijk nemen... Je zou dat verhaal te horen KUNNEN krijgen. Maar ja, hij heeft gelijk hoor, ze zijn daar zo sloom. 1) Hoe kan het dat ze dezelfde fout krijgen? 2) Ze weten dan nu toch hoe ze dat moeten fixen?? Moet toch sneller kunnen. Hopelijk zaterdag weer spelen (minimum bij wana-niet-do is 2 dagen denk ik)


oh hehe, overheen gelezen :oops: :oops:

Post Reply

Return to “Technical Help”