So I miss spelled his name.. But thats not important =)
Nice to see them active.

Boiler wrote:not even real gm >_> real gms have purple/pink name if i remember correct
Hades wrote:Hejsan, Ja jag är Jotun
Boiler, Its real. More ppl in guild/union insulted him and got whispered too.
Dunno why he whisper.
And to be honest. I really dont care if you believe me or not.
Just wanted to share.
[Epic Beard Man] wrote:You gonna get a Vietnam now mother, and i whipped his butt so fast and so quick, so pretty. I hit him with the Muhammad Ali left, right, left. I did the Ali shuffle!
HejsaN wrote:Tror inte du kommer ihåg mig, men spelade typ samma tid när du var runt 3x-4x på Jotun, måste vart runt 08? GoT_NukE tror jag att jag hette. Zhrimp hette mitt första character, snackade med några av dina polare då tror jag iallafall ^^

Hades wrote:HejsaN wrote:Tror inte du kommer ihåg mig, men spelade typ samma tid när du var runt 3x-4x på Jotun, måste vart runt 08? GoT_NukE tror jag att jag hette. Zhrimp hette mitt första character, snackade med några av dina polare då tror jag iallafall ^^
Oj så långt tebax. Spelade upp Hades till 80 innan jag började med Jotun. Om vi pratar om Eldorado. Sen har jag fladdrat fram och tebax mellan gubbarna. Kör på Helios nu. Kan inte slita mig från spelet xD
HejsaN wrote:Haha, jo jag kommer ihåg att Hades var 8x när jag gibba, laggt av med detta spel för längesen dock.. Besöker bara detta forum. Hade också en liten addiction men det var bara o slita sig ifrån det. Nu är man dock cs nörd =\
Hades wrote:HejsaN wrote:Haha, jo jag kommer ihåg att Hades var 8x när jag gibba, laggt av med detta spel för längesen dock.. Besöker bara detta forum. Hade också en liten addiction men det var bara o slita sig ifrån det. Nu är man dock cs nörd =\
Spelade mycket CS innan, SRO räddade mig från det. Vart tyvärr mer beroende av detta spel xD
Toasty wrote:ENGLISH TARDS.

Dana_Scully wrote:PS: Would you please take the foreign language conversations to PM? Thank you.
Boiler wrote:not even real gm >_> real gms have purple/pink name if i remember correct

Lempi wrote:Spoiler!

only_me wrote:a good yo mama joke xD
that made me lol