UniQ wrote:Only dutch ppl make topics like this:S I can speak dutch, but I'm an Afghan
aju lelijkerds!!!!
Het is ajuus, niet aju. Leer nederlands. En het zou raar zijn als engelsen een topic maakten met de titel 'are there any dutch people on SRF'.
hey kneusje, niet racistisch gaan worde.
en als je echt zo goed was in nederlands, zou je moeten weten dat ajuus niet eens een nederlands woord is.
Frites, doe je mavo ofz?
Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld een Duitser geen topic maakt en gaat vragen of er Duitse mensen hier zijn, niet dat hij gaat vragen om Nederlanders sukkel.
(ik wil wedden dat mijn Nederlands beter is dan die van jou )
ZSZC Player
IGN: Hijack3R Lvl: 101 Build: Full Str Bow (Pach105//Fire105//Light98//Ice52) Server: Fire
UniQ wrote:Only dutch ppl make topics like this:S I can speak dutch, but I'm an Afghan
aju lelijkerds!!!!
Het is ajuus, niet aju. Leer nederlands. En het zou raar zijn als engelsen een topic maakten met de titel 'are there any dutch people on SRF'.
hey kneusje, niet racistisch gaan worde.
en als je echt zo goed was in nederlands, zou je moeten weten dat ajuus niet eens een nederlands woord is.
Frites, doe je mavo ofz? Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld een Duitser geen topic maakt en gaat vragen of er Duitse mensen hier zijn, niet dat hij gaat vragen om Nederlanders sukkel. (ik wil wedden dat mijn Nederlands beter is dan die van jou ;) )
dan dat van jou. gg's
Niyoke wrote:err i know ium soudning weird but .. Mr Bow is my p.e teacher .. ARE YOU MR BOW? LMAO ?