nederlandstalige thief guide

Here you can post guides and tutorials you have written for Silkroad Online. If submitting a guide from another forum, please post credit to the author.
Locked
casper0165
Hi, I'm New Here
Quick Reply: Yes

nederlandstalige thief guide

Post by casper0165 »

na ook mijn nederlandstalige traders guide heb ik besloten om ook een nederlandstalige thief guide te maken!!

om te begginnen kan je in lv 20 beginnen maar dat is niet slim want traders beggin pas ruim 20 lv later. het probleem van thieven is dat je met hunters en traders te maken krijgt en niet echt geliefd bent onder de andere spelers. draag ook nooit je thief suite als je niet serieus aan het thieven bent anders met je een makkelijke prooi.

je gaat begginnen je hebt lang getaint en je bent sterk genoeg voor een 4 degree armor en wapen. als je op pad gaat moet je voral langs bruggen of andere oversteekpunten gaan zitten waar traders wel langs moeten gaan ook is het handig om bij poorten te gaan zitten.zit altijd in een gebied waar je de monsters makkelijk aan kan!! het is handig om een lower lv weapen te dragen omdat zwakke traders je dan ook aanvallen en dan wissel je opeens en sla je ze neer.

dingen die je mee moet nemen:
100 heal en manna potions
5 transportmiddelen(paarden kamelen enz)
paarden potions min 50
en als je dat hebt een stel vrienden!!

Let op kill geen andere spelers dan word je een moordenaar en daar kom je niet makkelijk van af!! kom altijd onverwachts en als ze strerker zijn ren zo hard je kan weg. hou altij je berserker mode bij de hand voor lastige vlucht situaties

dit was mijn guide ik hoop dat jullie er wat aan hebben
<<Banned for bot admission. - Ru>>

Locked

Return to “Guides and Tutorials”