Soo i dunno if you mind me saying this in dutch, but it's just a small message that we are looking for dutch players/guilds to join our union.
dus, wij zijn een nederlandstalige guild Consortium, we zijn nu lvl 3 en zoeken mensen om bij ons in de union te gaan, we zitten nu samen met Dutch reapers 2 en hebben nog plek voor 5 andere guilds, liefst traders aangezien we van plan zijn om ieder weekend unnion trades te doen.
Onze guild zit op het ogenblik vol, maar we hopen snel lvl 4 te zijn ( 50% nu) waarna er atuurlijk meer actieve mensen mogen joinen.
Alsj je interesse hebt wisper dan Shrk (union leader) of Areto (Consortium uild Master)
cheers
Dutch speaking players needed
- binnosh
- Regular Member
- Quick Reply: Yes
Dutch speaking players needed

lvl 6x [Warrior/Cleric]
lvl 5x [Rogue/Warlock]
lvl 4x [Str/Bow]
Red Sea
still going strong
- olivierd
- Regular Member
- Quick Reply: Yes
union
Guild X_Mutants_X zoekt nog union guild, nederlandstalig. Als je geïnteresseerd bent, pm 0liver
Retired from Silkroad (finally), Started playing WoW (and love it)
Night Elf Hunter, Lvl.20, Earthen Ring

Night Elf Hunter, Lvl.20, Earthen Ring

Re: Dutch speaking players needed
Whoah, zie dit topic ineens. Consortium kan ook wel actieve Nederlands-talige mensen gebruiken. Momenteel lvl 4 op 173%
, maar er zitten een aantal mensen in die niet actief zijn en er zijn nog een paar plekken over. Level maakt niet uit, als je maar redelijk actief bent.
Pm maar naar Noctis_Mefra, dan zorg ik wel ff dat het doorkomt naar de guild leader (of ik invite je zelf, heb daar volgens mij ook toestemming voor)
P.s. de actieve mensen zitten tussen lvl 30 en 70
Pm maar naar Noctis_Mefra, dan zorg ik wel ff dat het doorkomt naar de guild leader (of ik invite je zelf, heb daar volgens mij ook toestemming voor)
P.s. de actieve mensen zitten tussen lvl 30 en 70