Dutch people with @HOME provider can't play SRO anymore!!!!!
and again the answer of @home:
now from Tim Mees , i think we have had every helpdesk operator?
Geachte heer,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Wij hebben inmiddels van meerdere abonnees deze melding ontvangen. Deze
meldingen zijn doorgestuurd naar onze Technische Dienst. Deze is nog
bezig met het verzorgen van een oplossing.
Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie voor u ongemak veroorzaakt en
bieden u nogmaals onze excuses aan.
Heeft u nog vragen, blablabla,....
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Tim Mees
now from Tim Mees , i think we have had every helpdesk operator?
English translation below..
Wa jullie zijn erg, heb medelijden met de 1stelijns helpdesk daar. Waarschijnlijk moeten ze gewoon contact opnemen met die mensen daar in Korea en dat gaat nogal lastig.
Op een dag komt alles goed
. Ik heb trouwens Tiscali (KPN) en heb nergens last van gehad
Naast deze problemen is het spel nu wel heel erg laggy aan het worden. Dus wanneer dit probleem is opgelost zullen er nog wel meer problemen komen
____________________________________
Wa you geys are hard, i feel sorry for the helpdesk personal. I think they have to contact the people in Korea but they dont get answers @all. I got Tiscali and didnt have no problems at all.
Next to this problem the next problem is that the game lags alot now. No not a little bit ALOT i mean.
Wa jullie zijn erg, heb medelijden met de 1stelijns helpdesk daar. Waarschijnlijk moeten ze gewoon contact opnemen met die mensen daar in Korea en dat gaat nogal lastig.
Op een dag komt alles goed
____________________________________
Wa you geys are hard, i feel sorry for the helpdesk personal. I think they have to contact the people in Korea but they dont get answers @all. I got Tiscali and didnt have no problems at all.

devina87 wrote:my mail to @home:
ik speel een spel dat silkroadonline heet, maar sinds dat daar onderhoud
aan is geweest kunnen gebruikers van @home dit spel niet meer spelen en
ook de site niet meer openen.
http://www.silkroadonline.net
nu heb ik me laten vertellen dat dit iets te maken kan hebben met het
updaten van de DNS-server.
ik zou graag weten wanneer dit probleem word opgelost.
ik hoop zo snel mogelijk wat te horen
het probleem loopt namelijk al 5 dagen nu
answer:
Geachte mevrouw Peters,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.
Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.
De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
so i will call now
(OFF TOPIC) geachte mevrouw peters? LOL!
rayman158 wrote:devina87 wrote:my mail to @home:
ik speel een spel dat silkroadonline heet, maar sinds dat daar onderhoud
aan is geweest kunnen gebruikers van @home dit spel niet meer spelen en
ook de site niet meer openen.
http://www.silkroadonline.net
nu heb ik me laten vertellen dat dit iets te maken kan hebben met het
updaten van de DNS-server.
ik zou graag weten wanneer dit probleem word opgelost.
ik hoop zo snel mogelijk wat te horen
het probleem loopt namelijk al 5 dagen nu
answer:
Geachte mevrouw Peters,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.
Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.
De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
so i will call now
(OFF TOPIC) geachte mevrouw peters? LOL!
Whaha lol, if you search this topic you can see that many people already tried it. But no luck. It wont help, first they wil try you to manualy refresh your DNS enc. Just wait (a long time).

My First email from @ home :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het probleem dat u omschrijft wordt veroorzaakt door het feit dat deze
website een nieuw IP adres heeft gekregen. Deze adresgegevens worden
wereldwijd op verschillende plekken opgeslagen en het kan enkele dagen
duren voordat de nieuwe gegevens wereldwijd bekend zijn.
Deze site moet dus voor iedereen binnen enkele dagen weer toegankelijk
zijn. Silkroad Online biedt haar gebruikers de volgende oplossing aan om
ervoor te zorgen dat de site meteen weer te gebruiken is:
1. Ga naar de map C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open het bestand
'hosts' met Kladblok (notepad).
2. Verwijder de regels met localhost en gwgt1.joymax.com en plaats de
volgende nieuwe regels in het bestand 'hosts':
127.0.0.1 localhost
121.128.133.26 gwgt1.joymax.com
3. Sla het bestand op door op Bestand --> Opslaan te klikken.
4. Herstart uw computer en probeer verbinding te maken met Silkroad
Online.
Mocht bovenstaande geen oplossing bieden of kunt of wilt u deze
wijzigingen niet aanbrengen dan moet, zoals gezegd, de website binnen
enkele dagen weer bereikbaar zijn.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra
Nn My Second.. :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij
onze Technische Dienst. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het probleem dat u omschrijft wordt veroorzaakt door het feit dat deze
website een nieuw IP adres heeft gekregen. Deze adresgegevens worden
wereldwijd op verschillende plekken opgeslagen en het kan enkele dagen
duren voordat de nieuwe gegevens wereldwijd bekend zijn.
Deze site moet dus voor iedereen binnen enkele dagen weer toegankelijk
zijn. Silkroad Online biedt haar gebruikers de volgende oplossing aan om
ervoor te zorgen dat de site meteen weer te gebruiken is:
1. Ga naar de map C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open het bestand
'hosts' met Kladblok (notepad).
2. Verwijder de regels met localhost en gwgt1.joymax.com en plaats de
volgende nieuwe regels in het bestand 'hosts':
127.0.0.1 localhost
121.128.133.26 gwgt1.joymax.com
3. Sla het bestand op door op Bestand --> Opslaan te klikken.
4. Herstart uw computer en probeer verbinding te maken met Silkroad
Online.
Mocht bovenstaande geen oplossing bieden of kunt of wilt u deze
wijzigingen niet aanbrengen dan moet, zoals gezegd, de website binnen
enkele dagen weer bereikbaar zijn.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra
Nn My Second.. :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij
onze Technische Dienst. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra
Joymax knows our problem
Hey guys,
I played the game with proxy.
Today sent Joymax a message in the chat box.
The ask about the path.
I said the path don't work.
So the know our problem and the working on it to solved it if the can.
I sent a ipconfig/all and trace screenshot to them.
I hope it will help.
@Home don't do anything. @ weeks 2 days the say but i don't believe them anymore.
I gonna look for a nother provider, its enough !!!!!!

I played the game with proxy.
Today sent Joymax a message in the chat box.
The ask about the path.
I said the path don't work.
So the know our problem and the working on it to solved it if the can.
I sent a ipconfig/all and trace screenshot to them.
I hope it will help.
@Home don't do anything. @ weeks 2 days the say but i don't believe them anymore.
I gonna look for a nother provider, its enough !!!!!!
sro for @home users is working again!
people,
SRO is working again!!!!!!! :D
tnx to Sybergirl! your the best!
SRO is working again!!!!!!! :D
tnx to Sybergirl! your the best!
-
eMMen_Mark0s
- Hi, I'm New Here
- Posts: 23
- Joined: Sat Sep 16, 2006 5:33 pm
World of Warcraft
hmm... great it's working but now I'm playing World of Warcraft and it's much more fun then Silkroad... In World of Warcraft the quests aren't all the same... so I think I don't play Silkroad anymore. The only negative thing of World of Warcraft is the payment a month...