Dutch people with @HOME provider can't play SRO anymore!!!!!

If your having problems installing or playing Silkroad Online, please post here. Includes general computer health and technical problems.
kkiller
New Member
Posts: 42
Joined: Sun Aug 20, 2006 3:49 pm

Post by kkiller »

we're going to Deamon ADSL2 :D
Lv 7X Pure Str Blade
Mastreires

Cold ( For Buffs )
Light ( for Buffs )
Fire ( For Buffs )

User avatar
Willemg
Hi, I'm New Here
Posts: 18
Joined: Sat Sep 16, 2006 10:09 am
Quick Reply: Yes
Contact:

Post by Willemg »

and again the answer of @home:


Geachte heer,

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Wij hebben inmiddels van meerdere abonnees deze melding ontvangen. Deze
meldingen zijn doorgestuurd naar onze Technische Dienst. Deze is nog
bezig met het verzorgen van een oplossing.

Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie voor u ongemak veroorzaakt en
bieden u nogmaals onze excuses aan.

Heeft u nog vragen, blablabla,....
Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: Tim Mees


now from Tim Mees , i think we have had every helpdesk operator?
Image
GM of ModelMasters at Aege
*** RECRUITING *** lvl 4 guild

http://www.amaliastraat1.nl

kkiller
New Member
Posts: 42
Joined: Sun Aug 20, 2006 3:49 pm

Post by kkiller »

gewoon blijven spammen :D
Lv 7X Pure Str Blade
Mastreires

Cold ( For Buffs )
Light ( for Buffs )
Fire ( For Buffs )

User avatar
xzaz
Loyal Member
Posts: 1574
Joined: Sat Sep 02, 2006 8:53 pm
Quick Reply: Yes
Location: Greece

Post by xzaz »

English translation below..

Wa jullie zijn erg, heb medelijden met de 1stelijns helpdesk daar. Waarschijnlijk moeten ze gewoon contact opnemen met die mensen daar in Korea en dat gaat nogal lastig. :)
Op een dag komt alles goed :). Ik heb trouwens Tiscali (KPN) en heb nergens last van gehad :) Naast deze problemen is het spel nu wel heel erg laggy aan het worden. Dus wanneer dit probleem is opgelost zullen er nog wel meer problemen komen :)

____________________________________

Wa you geys are hard, i feel sorry for the helpdesk personal. I think they have to contact the people in Korea but they dont get answers @all. I got Tiscali and didnt have no problems at all. :) Next to this problem the next problem is that the game lags alot now. No not a little bit ALOT i mean.
Image

rayman158
Hi, I'm New Here
Posts: 4
Joined: Sun Sep 24, 2006 1:13 pm

Post by rayman158 »

i got it too :cry: cant connect to the site and not to the game :cry: so when will it be fixed?

rayman158
Hi, I'm New Here
Posts: 4
Joined: Sun Sep 24, 2006 1:13 pm

Post by rayman158 »

devina87 wrote:my mail to @home:
ik speel een spel dat silkroadonline heet, maar sinds dat daar onderhoud
aan is geweest kunnen gebruikers van @home dit spel niet meer spelen en
ook de site niet meer openen.

http://www.silkroadonline.net

nu heb ik me laten vertellen dat dit iets te maken kan hebben met het
updaten van de DNS-server.

ik zou graag weten wanneer dit probleem word opgelost.
ik hoop zo snel mogelijk wat te horen
het probleem loopt namelijk al 5 dagen nu

answer:
Geachte mevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.

Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.

De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

so i will call now :banghead:

(OFF TOPIC) geachte mevrouw peters? LOL!

User avatar
xzaz
Loyal Member
Posts: 1574
Joined: Sat Sep 02, 2006 8:53 pm
Quick Reply: Yes
Location: Greece

Post by xzaz »

rayman158 wrote:
devina87 wrote:my mail to @home:
ik speel een spel dat silkroadonline heet, maar sinds dat daar onderhoud
aan is geweest kunnen gebruikers van @home dit spel niet meer spelen en
ook de site niet meer openen.

http://www.silkroadonline.net

nu heb ik me laten vertellen dat dit iets te maken kan hebben met het
updaten van de DNS-server.

ik zou graag weten wanneer dit probleem word opgelost.
ik hoop zo snel mogelijk wat te horen
het probleem loopt namelijk al 5 dagen nu

answer:
Geachte mevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.

Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.

De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

so i will call now :banghead:

(OFF TOPIC) geachte mevrouw peters? LOL!


Whaha lol, if you search this topic you can see that many people already tried it. But no luck. It wont help, first they wil try you to manualy refresh your DNS enc. Just wait (a long time).
Image

Mimii
Hi, I'm New Here
Posts: 2
Joined: Fri Sep 15, 2006 9:07 pm

Post by Mimii »

My First email from @ home :
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het probleem dat u omschrijft wordt veroorzaakt door het feit dat deze
website een nieuw IP adres heeft gekregen. Deze adresgegevens worden
wereldwijd op verschillende plekken opgeslagen en het kan enkele dagen
duren voordat de nieuwe gegevens wereldwijd bekend zijn.

Deze site moet dus voor iedereen binnen enkele dagen weer toegankelijk
zijn. Silkroad Online biedt haar gebruikers de volgende oplossing aan om
ervoor te zorgen dat de site meteen weer te gebruiken is:

1. Ga naar de map C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open het bestand
'hosts' met Kladblok (notepad).

2. Verwijder de regels met localhost en gwgt1.joymax.com en plaats de
volgende nieuwe regels in het bestand 'hosts':

127.0.0.1 localhost
121.128.133.26 gwgt1.joymax.com

3. Sla het bestand op door op Bestand --> Opslaan te klikken.

4. Herstart uw computer en probeer verbinding te maken met Silkroad
Online.

Mocht bovenstaande geen oplossing bieden of kunt of wilt u deze
wijzigingen niet aanbrengen dan moet, zoals gezegd, de website binnen
enkele dagen weer bereikbaar zijn.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: Lucas Tuinstra

Nn My Second.. :

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij
onze Technische Dienst. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: Lucas Tuinstra


:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :shock:

kkiller
New Member
Posts: 42
Joined: Sun Aug 20, 2006 3:49 pm

Post by kkiller »

:banghead:
lol kanker hoeren :flame:
Lv 7X Pure Str Blade
Mastreires

Cold ( For Buffs )
Light ( for Buffs )
Fire ( For Buffs )

sybergirl
Hi, I'm New Here
Posts: 7
Joined: Fri Sep 15, 2006 4:22 pm

Joymax knows our problem

Post by sybergirl »

Hey guys,

I played the game with proxy.
Today sent Joymax a message in the chat box.
The ask about the path.
I said the path don't work.

So the know our problem and the working on it to solved it if the can.

I sent a ipconfig/all and trace screenshot to them.
I hope it will help.

@Home don't do anything. @ weeks 2 days the say but i don't believe them anymore.
I gonna look for a nother provider, its enough !!!!!!

:banghead: :x

User avatar
Willemg
Hi, I'm New Here
Posts: 18
Joined: Sat Sep 16, 2006 10:09 am
Quick Reply: Yes
Contact:

sro for @home users is working again!

Post by Willemg »

people,


SRO is working again!!!!!!! :D :D :D :D :D

tnx to Sybergirl! your the best!
Image
GM of ModelMasters at Aege
*** RECRUITING *** lvl 4 guild

http://www.amaliastraat1.nl

eMMen_Mark0s
Hi, I'm New Here
Posts: 23
Joined: Sat Sep 16, 2006 5:33 pm

World of Warcraft

Post by eMMen_Mark0s »

hmm... great it's working but now I'm playing World of Warcraft and it's much more fun then Silkroad... In World of Warcraft the quests aren't all the same... so I think I don't play Silkroad anymore. The only negative thing of World of Warcraft is the payment a month...

Post Reply

Return to “Technical Help”