[Epic Beard Man] wrote:You gonna get a Vietnam now mother, and i whipped his butt so fast and so quick, so pretty. I hit him with the Muhammad Ali left, right, left. I did the Ali shuffle!
speeble wrote:Wanna make a 100% +7? 1.Make sure the alchemy window is in the top right corner of your screen.And your inventory in the top left. 2.Global saying:+7 blyz men GM am nede +7 blyz okày? 3.Unzip your pants.Slap your c0ck on your mouse button so it hits the fuse button.+7.Lets see that sexy shine
Spleenage wrote:Lol...what are u doing with that account...noop.
no jodas boludo o te rompo el orto con la pija jajaja xDD
Jajaja simio, te salvaste que no te denunciara por andar sacando screenshots con un personaje que no es legitimo ... en que server estas jugando ahora?
speeble wrote:Wanna make a 100% +7? 1.Make sure the alchemy window is in the top right corner of your screen.And your inventory in the top left. 2.Global saying:+7 blyz men GM am nede +7 blyz okày? 3.Unzip your pants.Slap your c0ck on your mouse button so it hits the fuse button.+7.Lets see that sexy shine
Spleenage wrote:Lol...what are u doing with that account...noop.
no jodas boludo o te rompo el orto con la pija jajaja xDD
Jajaja simio, te salvaste que no te denunciara por andar sacando screenshots con un personaje que no es legitimo ... en que server estas jugando ahora?
no juego más xq no me diste el sun bow 80 cap dspues te robarron el sun glavie xq sos un boludo y ahora me pongo al pedo con las minas. no juego nada, a veces xbox live
MrFudge wrote:no jodas boludo o te rompo el orto con la pija jajaja xDD
no juego más xq no me diste el sun bow 80 cap dspues te robarron el sun glavie xq sos un boludo y ahora me pongo al pedo con las minas. no juego nada, a veces xbox live
Hmm... alguno de los mods sabe español? me gusta el acento de los argentinos jejeje
Spleenage wrote: Jajaja simio, te salvaste que no te denunciara por andar sacando screenshots con un personaje que no es legitimo ... en que server estas jugando ahora?
Hmm... alguno de los mods sabe español? me gusta el acento de los argentinos jejeje
jaja yo soy argentino y el es un gil ..uruguayo XXXXDD. jajaja. y vos de donde sos?